24/04/2024
Letva volana

Reparatura servo letvi volana (upravljača)

SemerinziKod same reparature servo letve volana – upravljača, potrebno je prije svega ustanoviti uzrok kvara samog upravljača.

U većini slučajeva uzroci su kilometraža samog vozila, te starost manžeta na upravljaču zbog kojih dolazi do korodiranja zupčaste osovine.

Kada izvšimo defektažu na samom upravljaču (letvi volana), počinjemo sa reparaturom.

Kako mi to radimo

Prije svega, moramo rastaviti sami upravljač (letvu volana).

Kod samog rastavljanja je potrebno obratiti pažnju na potrošnost brtvenog sustava.

Također i na oštećenja glavnog cilindra i razvodne komore, provjeriti stanje u visokotlačnim crijevima, izmjeriti zračnost zupčaste osovine.

Nakon toga, potrebno je ustanoviti njeno stanje za daljnje korištenje, kao i ustanoviti stanje pužne osovine i potrošnju samih zubaca na njoj.

 

LežajiSada kada znamo u kakvom se točno stanju sama servo letva volana – upravljač nalazi, možemo početi sa strojnom obradom.

Strojna obrada uključuje glavni cilindar, razvodne komore, zupčaste osovine te samog puža.

Sa strojnom obradom dobivamo tehničku ispravnost svih navedenih dijelova.

Slijedi ugradnja ORIGINALNIH REPARACIJSKIH KITOVA

Originalni kitovi nisu svi isti, razlikuju se po proizvođaču samog upravljača (letvi volana).

Semering

Proizvođači su: ZF, TRW, KOYO, SMI, XTR i CORTECO.

Ugradnja kitova mora biti izvršena specijalnim alatom koji je predviđen za taj reparacijski kit. Time se spriječava oštećenje gumenih dijelova.

Nakon ugradnje originalnog kita, sastavljamo upravljač (letvu volana). Njega je potrebno centrirati, vratiti u tvorničke tolerancije te ispitati klizni i tlačni sustav.

Kada je vaš servo upravljač (letva volana) vraćen u tvorničke tolerancije, te je njegov hidraulički sustav tehnički ispravan, dajemo Vam GARANCIJU od 2 godine.

 

Poslovni partneri - letve volana

Podijeli ovo